Hoe vormen we bij Zeiler onze collectie?

De kleding maakt de man. Of, in het geval van onze winkel, maakt de collectie Zeiler. Want zonder de zorgvuldig uitgezochte collectie vol merken en producten, is ons pand maar leeg. Hoe zorgen we er dan voor dat onze winkel gevuld is met producten waar wij en jij blij van worden?

Van pannen tot tuinstoelen: een gevarieerd aanbod

Ons aanbod verschilt van pannen tot tuinstoelen en van kaarsen tot keukenmachines. Elke categorie heeft haar eigen inkoopstrategie. Zo kijken we bij een pan naar kwaliteit, prestaties op inductie en duurzaamheid, maar bij servies juist naar interieurtrends. 

In elke collectie kijken we naar de behoefte van jou als klant en naar het totale aanbod in onze winkel. Met ons aanbod willen wij mensen kunnen helpen in het midden en hoge segment, daar moet elk product op aansluiten.

Doordacht samengesteld door Zeiler

Bij het samenstellen van de collectie letten we vooral op de diversiteit in de winkel. 10 witte serviezen of 5 pannenseries in hetzelfde prijssegment is niet interessant voor ons. Wij willen een zo divers mogelijk assortiment, met voor elke klant iets te kiezen.

Daarnaast letten we op de continuïteit in onze merkenportefeuille. Een blik op de toekomst is hierbij voor ons belangrijk. Zo is een gevallen wijnglas dat vervangen moet worden door eenzelfde glas geen onbekend fenomeen. Ook worden serviezen tegenwoordig vaak gespaard. Hoe fijn is het dan dat je een aantal jaar later nog steeds van hetzelfde merk je eigen collectie kunt aanvullen?

Hoe vinden we nieuwe merken of collecties?

Het merendeel van onze leveranciers is al jarenlang partner van Zeiler. We verkopen zelfs producten van merken die al meer dan 50 jaar in onze winkel liggen. En nog steeds actueel zijn!

Hoewel die lange samenwerkingen prachtig zijn, zijn nieuwe merken altijd welkom. Wij vinden ze vaak via social media en komen ook daar met ze in contact. Nieuwe producten testen we altijd eerst zelf en - als wij er blij van worden - nemen we daarna op in ons assortiment.

Ook zijn we geregeld te vinden op beurzen. Daar stallen onze leveranciers hun nieuwe collecties uit en demonstreren ze apparaten zodat wij direct vertrouwd raken met het product. En kunnen bepalen of we dit product in ons aanbod willen!

Leuk om te weten: Wanneer we een beurs bezoeken, nemen we onze volgers  op Instagram en Facebook vaak digitaal mee. Zij zien dus de nieuwe toevoegingen aan ons assortiment als eerst! Volg jij ons al?